Hør mere om “Alternative Skole?”

Valgfrie skoler er blevet bygget op siden omkring slutningen af ​​1970’erne for at løse problemer med unge og teenagere, som ikke kan lære tilstrækkeligt på en sædvanlig skole tilstand (dvs. regelmæssige åbne eller tuition baserede skoler) på grund af adfærdsmæssige problemer, visse genoprettende betingelser, læring udfordringer, og derudover psykiske problemer.

Alt i alt er valgfrie skoler har flere samlede lærerige og formative mål end standard skoler. De har regelmæssigt program basics, at opmærksomheden på at forbedre dubleant selv-forbindelse, dyrke udvikling af unikke, og forbedring af de sociale evner. Valgfrie skoler er mere fleksibel i deres organisation og forening, som mener mere sortiment i lærerige projekter.

Når tilgængelig dybest set for besværlige understudies og dem ved fare for at droppe ud af en konventionel skole tilstand, har valgfrie skoler udvidet væsentligt i grunden som lærere, værger, og mere omfattende grupper oplever, at mange unge ikke kan lære effektivt i en sædvanlig skole tilstand. For børn og unge med adfærdsmæssige og mentale problemer, for eksempel, elendighed, identitet problem, stof udnytte og mishandle, og ondskab, kan valgfrie skoler giver et mere sikkert afhjælpende tilstand og mere individualiseret overvejelse end sædvanlige skoler.

For unge og unge med visse genoprettende betingelser og indlæringsvanskeligheder, f.eks overvejelse underskud hyperaktivitet problem (ADHD), Aspergers lidelse, og ordblindhed, valgfrie skoler kan giver sluttede kliniske og instruktion fordele på ét sted at ligefremhed læring. Valgfag skole struktur og pædagogiske moduler ændringer afhængige af de lærerige mål og indbildte dubleant befolkning. Valgfrie skoler kan ikke være åben eller tilgængelig lokalt og kan kræve ekstra hver dag rejse eller privat boarding af dubleant. Generelt har nabolag kontrasterende muligheder for at statsfinansierede skoler ikke kræve en måned til måned uddannelsesmæssige omkostninger, mens ikke-offentlige skoler gør forpligter værger til at betale en måned til måned uddannelsesmæssige omkostninger for dubleant deltagelse.